Click here for Myspace Layouts

BAEK HATI

Saturday, April 28, 2012

CAMP #part1

assalamualaikum..
hye..hye..
dah lame weh ta update blog nie...hurmm last update pon bulan satu kot...
okay stop it..
harini nak citer pasal kem yang aku join mase dekat kluang 4 hari wooo..lame kan??HAHAH kulit aku pon dah hitam giler nie...balek rumah nangis2 nak putihkan balekk..HAHAH memang giler ahhh...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nampak ta beg2 tuu??ehhhh bukan nak lari rumah la....tengok la tajuk der..HAHHAH nak g kemping tahu..HAHAH excited giler aku..4 hari tu rindu mmbe2 kat skola..rindu boyfriend jugak walaupun aku ta de boyfriend..HHAHHAH
nie gambar lepas kemping..hitamkan??tuuu yg aku pegang kad peserta lerr...HIHI

ramai giler kawan aku kat sana...sekarang dahh rindu kat diorng seyhhh..walaupun kitorng kawan sekejap je kitorng tetap IM/WTW lgi kat fb tahu???
nak tengok gambar diorng yang aku cembat kat fb diorng? japp ehhh..

                                   #1


 nie AFIQAH..comelkan die??HAHHA aku selalu duduk sebelah die,,kalau dalam kumpulan ape kitorng buat mesti same2..romantik ark???HAHAHH

                                                                 #2
 nie ALIN die pon baek...die chantek tahu..bile aku dengan die mulelah otak giler2 punye..asyik ketawe jer..HAHHA.
#3
nie AIDA..die nie pon baek.bes r dengan die..HAHHA
aku suke suara die..sedap seyyhh lagi2 mase kitorng buat persembahan lagu AISITERU..huhu besss.....

#4
nie ARIF..group leader..die sporting walaupun mule2 die ta suke jdi ketua...hurmm die tinggi hensem???sikit ahh.HAHAH...
nie HELMI..die nie pon sporting..mule2 die diamm jer..HAHHA eh die la yang maen gitar mase kitorng buat persembahan...                   
                                                                        
                                                                           #5
sebenarnye group kitorng ramai ade 11 orang yag kat atas tu baru ade 5 ann...sebab aku ta jumpe lagi ahh fb diorng ta cukup nie..patutnye perempuan ade 6 lelaki ade 5..nanti kalau aku dah jmpe fb diorng aku masukkan yee...

okay banyak bende aku nak citer nie..tapi kali nie aku citer pasal mmbe2 dalam group aku dulu la ea...next post bru aku riter lagi...byebye
(◡‿◡✿)(◕‿◕✿)

No comments:

Post a Comment

mari baca yg laen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...