Click here for Myspace Layouts

BAEK HATI

Wednesday, November 9, 2011


sweet je kan tngok gmbor kat atas tu..haih bilelah aku nak dapat jodoh nie?adehh gatal pulak tetibe nie...emmm okeyh la...aku jeles je kot tngok mmbemembe aku kat FB yg selalu update status + photos pasal kapelkapel nie...haih..macammacam la yang aku bace kat status diorng....banyak giler kot kalau sikit takpe..nie setiap hari,setiap jam,setiam minit,setiap saat ade kat WALL aku...pasal gambar pulak...diorng update gambargambar diorng date samesame,makan samesame,joging samesame,jalan samesame...banyak lagi lah.....aku rase aku je kot yang ketinggalan tade BOY..bkn ta de..tiaptiap hari adeorang usha aku..tp aku macam ta minat je kat diorng...hahaahha..aku pon ta nak lah PERIGI CARI TIMBA  memalukan...tapi aku ta nak sorng2 cm gmbar kat bawah nie...alahai..




i love you <3

No comments:

Post a Comment

mari baca yg laen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...