Click here for Myspace Layouts

BAEK HATI

Friday, June 24, 2011

seorang anjing seekor manusia...

kenapa??pelik ke??dngan tajuk di atas??korng ta pyah nk pelik2 r memang betul pon kan..aku nk kongsi cerita dengan korang semua..kenapa manusia membuang anak??

korang paham ke tulisan nie...tape bile aku ule cerita a tukar bagi binatang2 kat luar sana paham ye!!

 akhirnya aku jumpa jugak gambar baby kena campak dari tingkat 5 pangsapuri..

ini realiti dunia bila manusia dah jadi macam binatang..pandai buat maksiat tapi bila menggandung..ta nak bertanggungjawab pulak!!blah macam anjing baru lepas berak tepi jalan..huh!!

yang terseksa perempuan yang merelakan diri dirogol macam binatang...bila dah takda arah mula pikir bukan-bukan...gugur sana gugur sini tanpa memikirkan dosa dan akibat akhirat...bila dah beranak otak mula kusut...setan jadi peneman bila otak dah serabut...buang baby tepi longkang,tinggal baby dengan nota,tanam baby bila dah tak pikir dosa...

tapi aku tak salahkan siapa-siapa...aku salahkan lelaki dan perempuan yang mula bercinta bagai nak gila lalu meruah tergadai dengan nama C.I.N.T.A...bila pendidikan dari keluarga mula kurang,anak jadi mangsa keadaan...bodoh bila mak bapak mengharapka pendidikan di sekolah...mana tanggungjawab mak bapak sebab mereka paling dekat dengan anak mereka...

this is what i'm thinking...!!!

No comments:

Post a Comment

mari baca yg laen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...